Mokymai
Mokymų medžiaga pagrįsta naujausiais neuromoksliniais tyrimais. Praktinė mokymų dalis padeda įsisisavinti teorines žinias. Įmonių ir įstaigų darbuotojai įgyja kompetencijas kaip kurti ryšį su kolegomis ir klientais. Švietmo įstaigų darbuotojams įgytos žinios praktiškai pritaikomos bendraujant su vaikais ir paaugliais. Mokymų dalyviai įgyja naują požiūrį į žmogaus emocijų valdymą, grįžtamąjį ryšį ir savęs ir kitų pažinimą.
- Mokymai skirti įmonių ir įstaigų darbuotojams ir vadovams.
- Mokymus galite užsakyti tiesioginiai susisiekę su lektore telefonu arba el. paštu
- Data ir laikas, tema derinami individualiai.
- Mokymai vyksta GYVAI ir nuotoliniu būdu Jūsų įmonėje, įstaigoje visoje Lietuvoje.
- Mokymų trukmė derinama.
- Išduodami pažymėjimai
Dėl mokymų susisiekite tiesiogiai su lektore.
Mokymų temos
KAIP MOKOSI SMEGENYS?
- Teorinė mokymų medžiaga pagrįsta neuromoksliniais tyrimais apie žmogaus smegenų mokymosi procesus.
- Pristatomi moksliškai pagrįsti žmogaus socialiniai poreikiai reikalingi mokymuisi.
- Prakatinių užduočių metu analizuojami lygiavertiškumo, užtikrintumo, savarankiškumo, emocinio ryšio ir sąžiningumo principai.
- Mokymų programos tikslas: išmokti valdyti mokymosi tikslus, kad pasiekti kuo geresnių rezultatų.
- Mokymai skirti įmonių ir įstaigų darbuotojas ir vadovams.
„DESIGN THINKING” SESIJA
- Teorinė dalis apie kuriančių smegenų etapus.
- Praktinė sesija padės rasti iškylančių problemų sprendimo būdą verslo įmonėje, švietimo įstaigoje ar bendruomeninėje organizacijoje.
- Sesijos metu taikomas „Desigin Thinking“ metodas, kuris ugdo kūrybiškumą.
- Sesijos pradžioje mokymų dalyviai formuoja jiems aktualų probleminį klausimą.
- Visos sesijos metu vykdomos praktinės užduotys, kurios leidžia rasti problemos sprendimo būdą.
- Problemis klausimas gali būti labai platus, priklauso nuo mokymų dalyvių pasirinkimo.
- Šį metodą sudaro penki žingsiai: 1. Empatija; 2. Poreikių išsigryninimas; 3. Idėjų generavimas; 4. Sprendimo generavimas; 5. Sprendimo testavimas.
- Praktinės sesijos tikslai: sustiprinti kūrybinio mąstymo įgūdžius sprendžiant probleminius klausimus.
- Mokymai skirti įmonių ir įstaigų darbuotojams, vadovams.
EMOCIJŲ VALDYMAS DIRBANT KOMANDOJE
- Teorinėje medžiagoje pateikiami naujausi neuromoksliniai tyrimai apie emocinio ryšio svarbą.
- Emocinio smegenų centro poreikiai ir jų atliepimo principai.
- Siejant dalyvių patirtį ir teorines žinias pristatomi praktinai metodai kaip kurti ir palaikyti emocinį ryšį su kitais žmonėmis.
- Mokymai skirti švietimo įstaigų ir įmonių darbuotojams, kurių darbo principai paremti bendradarbiavimu su mokiniais, klientais ar kolegomis.
KAIP JAUČIASI VAIKŲ SMEGENYS MOKYKLOJE?
- Teorinėje dalyje pateikiami žmogaus nervų sistemos raidos etapai.
- Pristatomi naujausi moksliniai tyrimai.
- Praktinėje dalyje kuriami praktiniai pokalbiai, kurie leis pasiekti efektyvesnį bendravimą su vaikais ir paaugliais.
- Mokymai skirti šveitimo įstaigų atstovams.
KAIP ELGIASI PAAUGLIŲ SMEGENYS PAMOKOJE IR PERTRAUKOJE?
- Neuromokslinių tyrimų apžvalga apie vaikų lytinį brendimą, hormonų ir elgsenos pokyčius.
- Praktinėje dalyje analizuojamos situacijos, kuriose paaugliai sprendžia lytinio brendimo klausimus.
- Situacinėse užduotyse sprendžiamas suaugusiojo vaidmuo, kuris padeda paaugliams spręsti lytiškumo klausimus.
- Mokymai skirti šveitimo įstaigų atstovams.